مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-04سياسي

بهادری جهرمی: اتفاقات غزه، آزمون سردمداران کشورهای عرب است


سخنگوی دولت در جمع دانشجویان قزوینی گفت: اتفاقاتی که امروز در غزه رقم می خورد آزمون سردمداران کشورهای مختلف به ویژه اعراب است و مسلمانان نگاه ویژه به این موضوع دارند.

- ایسنا/قزوین سخنگوی دولت در جمع دانشجویان قزوینی گفت: اتفاقاتی که امروز در غزه رقم می خورد آزمون سردمداران کشورهای مختلف به ویژه اعراب است و مسلمانان نگاه ویژه به این موضوع دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در نشست مطالبه گری دانشجویان قزوینی که عصر امروز، 13 آبان در سالن اجتماعات امیرکبیر دانشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: اینکه قرآن کریم برخی ایام را ایام الله می داند فلسفه اش این است که موقعیت های خاص این استعداد را دارد که ابعادی از حقیقت را آشکار کند.

وی ادامه داد: به طور قطع یکی از ایام الله انقلاب اسلامی همین 13 آبان است؛ این سالروز شروعش با تبعید امام خمینی(ره) در سال 43 و بعد کشتار دانش آموزان در سال 57 و بعد پاسخ دانش آموزان و دانشجویان به اقدام ایالت متحده و رژیم سلطنتی علیه ملت ایران در سال 58 است.

سخنگوی دولت سیزدهم بیان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم که ایالت متحده قدرت جهانی را به دست گرفته بود و با ابزار مختلف سیاست هایش را پیش می برد، واقعه 13 آبان نشان داد نه یک حکومت و مجموعه ای از کشورها بلکه فقط یک مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: اتفاقات غزه، آزمون سردمداران کشورهای عرب است

بهادری جهرمی: اتفاقات غزه، آزمون سردمداران کشورهای عرب است