مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-31ورزشي

شرط عجیب افغانستان برای استخدام مربی ایرانی


مشخص نیست برای این چهار مسابقه، پولی به این مربی می پرداختند یا اینکه توقع داشتند او مجانی برای شان کار کند.

- فدراسیون فوتبال افغانستان به مشاور قلعه نویی پیشنهاد عجیبی ارایه کرد که طبق ادعای وی درخواست های عجیبی در آن وجود داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ روز گذشته خبری منتشر شد که فدراسیون افغانستان پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی کشورش را به هومن افاضلی داده است! البته هفته گذشته خبر مذاکره آنها با علیرضا منصوریان هم پخش شده بود.

گفته می شود این پیشنهاد برای 10 روز قبل بود که طرفین به صورت اینترنتی با هم مذاکره کردند و خبری هم از اعزام نماینده نبود.

به نوشته رسانه ها؛ گویا افاضلی برای قبول پیشنهاد سرمربیگری افغانستان با دو مانع مهم روبرو بوده؛ اول اینکه شرط عقد قرارداد با افاضلی را بعد از برگزاری 4 دیدار اعلام کرده اند! یعنی این مربی ایرانی که کارنامه بسیار ضعیفی هم در رقابت های داخلی ایران دارد، باید چیزی شبیه تست را بگذراند! در ضمن مشخص نیست برای این چهار مسابقه، پولی به این مربی می پرداختند یا اینکه توقع داشتند او مجانی برای شان کار کند.

دوم اینکه این تیم شش لژیونر دارد که این 6 بازیکن به دلیل عدم پرداخت پاداش فیفا اعلام کرده اند اگر حق شان پرداخت نشود در اردوهای تیم ملی شرکت نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط عجیب افغانستان برای استخدام مربی ایرانی

شرط عجیب افغانستان برای استخدام مربی ایرانی