مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-08سياسي

نمایندگان آمریکایی رشیده طلیب را بابت موضع گیری علیه اشغالگران محکوم کردند


مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه ای برای محکوم کردن رشیده طلیب، نماینده کنگره به دلیل آنچه انتشار «روایت های نادرست» درباره درگیری میان رژیم صهیونیستی و جنبش فلسطینی حماس خواند، - مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه ای برای محکوم کردن رشیده طلیب، نماینده کنگره به دلیل آنچه انتشار روایت های نادرست درباره درگیری میان رژیم صهیونیستی و جنبش فلسطینی حماس خواند، تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قانونگذاران مجلس نمایندگان این قطعنامه را که توسط ریچ مک کورمیک، نماینده کنگره ارائه شده بود، با 234 رأی موافق در مقابل 188 رأی مخالف به تصویب رساندند.

براساس متن لایحه، قطعنامه مک کورمیک، طلیب را به دلیل آنچه ترویج روایت های نادرست درباره حمله غافلگیرانه حماس در هفت اکتبر به اراضی اشغالی و تاکید او بر نابودی اسراییل خواند، محکوم می کند.

این قطعنامه به دنبال تلاش مشابهی از سوی مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره آمریکا برای محکوم کردن طلیب به دلیل مواضع او در حمایت از فلسطین است.

مجلس نمایندگان هفته گذشته قطعنامه گرین را پس از آن که نزدیک به ده ها جمهوری خواه مجلس نمایندگان به دموکرات ها پیوستند تا مانع بررسی آن در صحن علنی شود، مسدود کرد.

مارجوری تیلور گرین همچنین قطعنامه ای به روز شده برای محکوم کردن طلیب به اتهام تحریک اشغال غیرقانونی در ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان آمریکایی رشیده طلیب را بابت موضع گیری علیه اشغالگران محکوم کردند

نمایندگان آمریکایی رشیده طلیب را بابت موضع گیری علیه اشغالگران محکوم کردند