مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-07حوادث

سهم 52 درصدی موتورسواران در تصادفات فوتی اصفهان


در بررسی ها و تجزیه و تحلیل های کارشناسی که بر روی حوادث فوتی استان اصفهان در نیمه نخست امسال انجام یافت مشخص شد 52 درصد از موتورسیکلت سواران جان باخته در سوانح رانندگی مقصر بودند.

- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: 52 درصد از موتورسواران جان باخته در حوادث رانندگی استان در نیمه نخست امسال مقصر شناخته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم ازاصفهان، سرهنگ اصغر زارع در این خصوص، اظهار داشت: در بررسی ها و تجزیه و تحلیل های کارشناسی که بر روی حوادث فوتی استان اصفهان در نیمه نخست امسال انجام یافت مشخص شد 52 درصد از موتورسیکلت سواران جان باخته در سوانح رانندگی مقصر بودند.

وی افزود: در تصادفات فوتی 6 ماهه اول سال جاری 112 راکب موتورسیکلت و معادل 52 درصد تصادفات سهم تقصیر داشتند و 102 نفر سایر کاربران ترافیک به میزان 48 درصد سهم تقصیر در تصافات منجر به فوت داشته و مقصر شناخته شدند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: عبور از چراغ قرمز، حرکت خلاف جهت، لایی کشی و انجام حرکت های نمایشی، عبور از محل عابران پیاده، عدم توجه به جلو، صحبت کردن با تلفن همراه حین تردد با موتورسیکلت و عدم رعایت حق تقدم را بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط موتورسوران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 52 درصدی موتورسواران در تصادفات فوتی اصفهان

سهم 52 درصدی موتورسواران در تصادفات فوتی اصفهان