مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-26بين الملل

پوتین: با نگرانی و درد حوادث خاورمیانه را دنبال می کنیم/ خشونت هرچه زودتر متوقف شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه شب گذشته در جریان دیدار با نمایندگان همه ادیان الهی اصلی در این کشور اعلام کرد که با نگرانی و درد در قلب خود نظاره گر روند اوضاع کنونی در خاورمیانه است.

- رییس جمهور روسیه در دیدار با نمایندگان ادیان الهی این کشور، وضعیت کنونی در خاورمیانه را یک فاجعه انسانی خواند، کشتار غیرنظامیان را محکوم کردو یادآور شد: سرزمین فلسطین برای پیروان بزرگترین ادیان جهان: مسلمانان، مسیحیان و یهودیان مقدس و با اهمیت است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری تاس ، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه شب گذشته در جریان دیدار با نمایندگان همه ادیان الهی اصلی در این کشور اعلام کرد که با نگرانی و درد در قلب خود نظاره گر روند اوضاع کنونی در خاورمیانه است.

وی گفت: همه ما با نگرانی و با درد قلب وضعیت غم انگیز سرزمین مقدسی را دنبال می کنیم که برای همه مسیحیان، مسلمانان و یهودیان - پیروان بزرگترین ادیان جهان اهمیتی مقدس داشته و محترم است.

پوتین با اشاره به اینکه روسیه به خوبی می داند که تروریسم بین المللی چیست، یادآور شد که این کشور در طول سال های مبارزه با این پدیده، تلخی تلفات آن را همیشه احساس خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: با نگرانی و درد حوادث خاورمیانه را دنبال می کنیم/ خشونت هرچه زودتر متوقف شود

پوتین: با نگرانی و درد حوادث خاورمیانه را دنبال می کنیم/ خشونت هرچه زودتر متوقف شود