مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 22:052023-11-18سياسي

اهدای 800 سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی


با همت خیران و گروه های جهادی 800 سری جهیزیه به زوج های جوان مددجو در گیلان اهدا شد.

- سردار غلامرضا سلیمانی امروز، 27 آبان ماه در آیین اهدای 800 سری جهیزیه به نوعروسان مددجو و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در سطح استان گیلان، تهیه 800 سری جهیزیه را یک اقدام جهادی کم سابقه دانست و اظهار کرد: سپاه و بسیج از زوج های جوان حمایت می کند.

وی با اشاره به فعالیت 52 هزار گروه جهادی در کشور، گفت: از این 52 هزار گروه جهادی فعال در کشور، 3700 گروه در گیلان فعال هستند که اقدامات آنان در کشور کم نظیر است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مردم ولی نعمتان نظام و مسئولان و سپاه بوده و لذا با خدای خود عهد بستیم که در تحقق آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، اقدامات جهادی را ادامه دهیم.

سلیمانی با بیان اینکه تفکر بسیجی لازمه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان کرد: تفکر بسیجی در عالم همه گیر شده و به دلیل حاکم بودن تفکر بسیجی در کشور هیچ قدرتی توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

وی با اشاره به اجرای طرح های محرومیت زدایی سپاه و بسیج از جمله آبرسانی، یادآور شد: برخی از مناطق استان گیلان با مشکل آب شرب مواجه هستند و لذا به زودی تمام روستاهای استان را از نعمت آب شرب برخوردار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 800 سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی

اهدای 800 سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی