مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-30بين الملل

شویگو: فعالیت های بیولوژیکی نظامی آمریکا در حال افزایش است


وزیر دفاع روسیه امروز هشدار داد که فعالیت های بیولوژیکی نظامی آمریکا در حال افزایش است که در آن شبکه کاملی از آزمایشگاه ها در سنگاپور، تایلند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) بار دیگر درباره فعالیت های بیولوژیکی نظامی آمریکا در سراسر جهان هشدار داد.

شویگو که به چین سفر کرده، طی سخنرانی در دهمین نشست انجمن شیانگشان پکن ، گفت که دولت و ارتش آمریکا در حال تسریع فعالیت های بیولوژیک نظامی در بخش های مختلفی از جهان، شامل اوکراین هستند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی ضمن اشاره به تبادل اطلاعات درباره شلیک موشک ها بین آمریکا با کره جنوبی و ژاپن، گفت که این اقدامات با هدف محدود و مهار کردن روسیه و چین انجام می شود.

وزیر دفاع روسیه درباره تقویت حضور نظامی ناتو در منطقه آسیا و اقیانوسیه توضیح داد: فعالیت های بیولوژیکی نظامی آمریکا در حال افزایش است که در آن شبکه کاملی از آزمایشگاه ها در سنگاپور، تایلند، کامبوج و کره جنوبی مستقر شده اند .

طبق این گزارش، شویگو در این باره اضافه کرد: مایلم به ویژه تأکید کنم که چنین آزمایشگاه های آمریکایی در اوکراین با کمک کشورهای اروپایی که امروز به دنبال پیوستن به سازوکارهای آسه آن پلاس هستند، فعالیت کرده و می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شویگو: فعالیت های بیولوژیکی نظامی آمریکا در حال افزایش است

شویگو: فعالیت های بیولوژیکی نظامی آمریکا در حال افزایش است