مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-12اقتصادي

درختان، دلیل 72.5 درصد حوادث سطح ولتاژ انتقال


به کفته معاون بهره برداری شرکت برق گیلان، از 123 مورد حوادث برق گیلان، 40 مورد از حوادث ناشی از درختان می باشد و 29 مورد از این حوادث در بخش انتقال بود که در واقع 72.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسن قنبرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه گذشته از تعداد کل حوادث برق منطقه ای گیلان که 123 مورد شامل 47 مورد انتقال و 76 مورد فوق توزیع بود، 40 مورد از حوادث ناشی از درختان می باشد و 29 مورد از این حوادث در بخش انتقال بود که در واقع 72.

5 درصد از حوادث سطح ولتاژ انتقال، ناشی از درختان بوده است.

  وی با بیان اینکه پس اخذ مجوز اضطراری درخت زنی از اداره کل منابع طبیعی استان گیلان که در تیرماه امسال دریافت شد، میزان حوادث ناشی از درختان تا پایان مهرماه گذشته، 8 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه (21 مورد) در واقع 62 درصد کاهش یافت، گفت: با توجه به پوشش جنگلی و اقلیم سرسبز گیلان، رشد گیاهان و درختان در منطقه به سرعت رخ می دهد که به دلیل ورود درختان و یا سرشاخه های آن ها به حریم خطوط، بخشی از خطوط انتقال و فوق توزیع از مدار خارج می شود.

معاون بهره برداری شرکت برق گیلان با بیان اینکه ورود درختان به حریم خطوط نه تنها می تواند موجب خاموشی در شبکه برق شود، بلکه می تواند موجب بروز آتش سوزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختان، دلیل 72.5 درصد حوادث سطح ولتاژ انتقال

درختان، دلیل 72.5 درصد حوادث سطح ولتاژ انتقال