مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-08ورزشي

فارس آماده برگزاری انتخابات هیئت فوتبال است


تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال فارس در استان فراهم شده و این آمادگی در استان وجود دارد که این انتخابات هرچه سریع تر برگزار شود.

- محمدمهدی سرفراز شکوهی در گفت وگو با خبرنگار فارس از شیراز بیان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال فارس فراهم شده و تنها اعلام فراخوان از سوی فدراسیون فوتبال مانده است.

وی اضافه کرد: هنوز خبری مبنی بر اعلام فراخوان برای حضور کاندیداها در انتخابات هیئت فوتبال فارس از سوی فدراسیون صادر نشده است؛ ازاین رو امیدواریم فدراسیون فوتبال با نگاهی ویژه به استان فارس روند برگزاری فرایند انتخابات این هیئت را سرعت ببخشد.

او در خصوص گمانه زنی ها در خصوص حضور چهره های فوتبالی در این انتخابات نیز تصریح کرد: بر اساس شنیده ها پنج نفر برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال فارس اعلام آمادگی کرده و منتظر اعلام فراخوان فدراسیون فوتبال برای نام نویسی تصدی این هیئت هستند.

به گفته این مقام مسئول تا زمانی که فدراسیون فوتبال فراخوان برای برگزاری انتخابات را اعلام نکند هیئت فوتبال فارس به صورت سرپرستی اداره خواهد شد.

شکوهی اضافه کرد: باتوجه به حضور دو نماینده فارس در لیگ آزادگان و تلاش این دو تیم برای حضور در لیگ برتر هرچه سریع تر باید وضعیت هیئت فوتبال فارس مشخص شده تا بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس آماده برگزاری انتخابات هیئت فوتبال است

فارس آماده برگزاری انتخابات هیئت فوتبال است