مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 00:402023-10-29سياسي

دعوت از مردم ایران برای شرکت در اجتماع خانوادگی «حجاب، آرمان روح الله»


مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران دیروز میزبان اصحاب رسانه و جمعی از خانواده های معظم شهیدان مدافع حرم و امنیت شد تا در نشستی صمیمانه برنامه های اجتماع خانوادگی دختران انقلاب با عنوان «حجاب، - گروه زندگی: حوالی میدان بهارستان و در مجموعه فرهنگی سرچشمه میهمان نشستی صمیمانه به میزبانی دختران انقلاب می شویم.

 در ابتدای ورود به محلی که نامش به نام  شهید بهشتی و 72 تن از یاران او گره خورده و یادآور واقعه ای جانسوز از دل تاریخ انقلاب اسلامی است، پرچم رژیمی بی هویت  را روی زمین و در زیر قدم های مدعوین پهن کرده اند؛ صهیونیسمی که جنایات این روزهایش داغ هایی عمیق بر جگرها نهاده است.

در کتاب ویل دورانت هم از حجاب و پوشیدگی بانوان ایرانی نوشته شده است *هدف، گرفتن هویت ملی و دینی از بانوان این سرزمین است اجتماعات مجموعه مردمی دختران انقلاب  سالهاست که با علمداری بانوانی محجبه و دغدغه مند در عرصه حجاب و عفاف برپاست و سرچشمه با این نشست ها خاطراتی کهنه دارد.

این بار هم پای صحبت های بهاره جنگروی مسئول این گروه مردمی و البته پای درس هایی از مکتب شهیدان، به روایت خانواده هایشان می نشینیم تا از برنامه های این گروه مردمی برای برپایی اجتماعی دیگر در پاسداشت حجاب، عفاف، پیام و خون شهیدان بشنویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مردم ایران برای شرکت در اجتماع خانوادگی «حجاب، آرمان روح الله»

دعوت از مردم ایران برای شرکت در اجتماع خانوادگی «حجاب، آرمان روح الله»