مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-25سياسي

رفع تصرف حریم رودخانه سردآبرود کلاردشت


رییس کل دادگستری مازندران از رفع تصرف اعیانی های غیرمجاز حریم رودخانه حفاظت شده سردآبرود کلاردشت، با هدف جلوگیری از تجاوز به حریم رودخانه و تغییر کاربری زمین های کشاورزی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کلاردشت، حجت الاسلام محمدصادق اکبری از رفع تصرف اعیانی های غیرمجاز حریم رودخانه حفاظت شده سردآبرود کلاردشت، با هدف جلوگیری از تجاوز به حریم رودخانه و تغییر کاربری زمین های کشاورزی در استان خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ حریم رودخانه ها اظهار کرد: با پیگیری های دادستان حوزه قضایی کلاردشت از اعیان های غیرمجاز در حریم رودخانه حفاظت شده سردآبرود نیز رفع تصرف شد.

وی تصریح کرد: شناسایی تصرفات غیرقانونی بستر رودخانه ها در استان در دستور کار قرار دارد و با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ و ویلا در بستر رودخانه می کنند برخورد قاطع و قانونی می شود.

اکبری افزود: در اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و در راستای حفظ بستر زمین و جلوگیری از تغییر کاربری زمین های کشاورزی، 8 هزار و 200 متر از اراضی کشاورزی روستای شانه بند و نرگس مرز در حوزه قضایی بخش دابودشت به وضعیت کاربری سابق بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف حریم رودخانه سردآبرود کلاردشت

رفع تصرف حریم رودخانه سردآبرود کلاردشت