مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-19اقتصادي

6554 شرکت در استان همدان مشمول پایانه فروشگاهی می شوند


مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه 6554 شرکت در استان همدان مشمول پایانه فروشگاهی می شوند، گفت: در حال حاضر 1999 فروشگاه شناسه یکتا دریافت کردند.

- ایسنا/همدان مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه 6554 شرکت در استان همدان مشمول پایانه فروشگاهی می شوند، گفت: در حال حاضر 1999 فروشگاه شناسه یکتا دریافت کردند.

وجیه الله ذکوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تاکنون 502 شرکت صورتحساب خود را ارسال کردند، افزود: دامنه کاربرد پایانه فروشگاهی بسیار وسیع بوده و همه فعالان اقتصادی مشمول مالیات بر درآمد و مشمول مالیات بر ارزش افزوده که در بخش های تولید و توزیع کالا و خدمات اشتغال دارند را دربرمی گیرد.

وی تصریح کرد: نظام یکپارچه و فراگیر قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، یک نظام جامع جمع آوری و پردازش اطلاعات در سطح ملی است و مهمترین و اصلی ترین شالوده این نظام، داده ها و اطلاعات جمع آوری شده است که از مدیریت جریان اطلاعات مالی و مالیاتی مودیان شروع شده و با مدیریت اطلاعات اقتصادی، تجاری و مالی به تکامل می رسد.

وی ادامه داد: قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان به منظور شفاف سازی تدریجی مبادلات اقتصادی و در راستای ایجاد زیرساخت مالیات الکترونیکی و تحقق اهداف دولت الکترونیک و برای تسهیل در شناسایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6554 شرکت در استان همدان مشمول پایانه فروشگاهی می شوند

6554 شرکت در استان همدان مشمول پایانه فروشگاهی می شوند