مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:502023-10-24حوادث

قتل زن 40 ساله توسط همسرش در تهران


رییس پلیس آگاهی پایتخت از قتل زن 40 ساله توسط همسرش در شمال غرب تهران و دستگیری قاتل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار علی ولی پور گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر گفت: اواسط مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل در یک منزل در شمال غرب استان تهران و وصول این خبر به کلانتری محل، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این اداره در گام نخست با تن پیمایی جسد، آثار جراحت در گلو، پهلو و قفسه سینه را مشاهده کردند و پس از بررسی صحنه جرم متوجه شدند که اتاق کاملا به هم ریخته و وسایل منزل تخریب شده بود.

در ادامه کارآگاهان از نخستین فردی که به منزل مقتول مراجعه کرده بود، تحقیقات به عمل آوردند و وی اظهار کرد: مقتول همسر برادرم است و ساعتی پس از وقوع حادثه، برادرم نزد من آمد و با این جمله که همسرم را به قتل رساندم و فرزندانم پیش تو امانت باشند، چون قصد دارم فردی را که با همسرم روابط نامشروع داشته است را نیز به قتل برسانم و پس از آن خودم را به پلیس معرفی کنم محل را ترک کرد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند که روز بعد از حادثه، قاتل به سراغ مردی در یکی از خیابان های مرکز شهر تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل زن 40 ساله توسط همسرش در تهران

قتل زن 40 ساله توسط همسرش در تهران