مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-03سياسي

امروز دانش آموزان با کسب علم در مبارزه با مستکبران جهان پیشتازند


معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، گفت: دانش آموزان در مبارزه با استکبار، نقشی فعّال و شفاف را ایفا کردند و امروز نیز در صحنه کسب علم و مبارزه با مستکبران جهان پیشتازند.

- ایسنا/قم معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، گفت: دانش آموزان در مبارزه با استکبار، نقشی فعّال و شفاف را ایفا کردند و امروز نیز در صحنه کسب علم و مبارزه با مستکبران جهان پیشتازند.

حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، در آستانه روز دانش آموز ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، در گفت وگو با ایسنا، این روز را تجلی شجاعت و شهامت دانست و گفت: دانش آموزان ایران زمین همواره دارای روحیه شجاعت و استکبارستیزی هستند و به همین دلیل غیرت و دانش آنان اجازه نداد که نسبت به سرنوشت خود بی اعتنا باشند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و نوجوانان قلب جامعه هستند، گفت: این دانش آموزان و نوجوانان هستند که می توانند پویایی و شادابی را در کشور ایجاد کنند؛ باید به آن ها بهاء دهیم و دغدغه های آنان را به خوبی دریافت کنیم.

امینیان اضافه کرد: اگر دغدغه ها و آسیب های نسل امروز شناسایی و حل شود، بیگانگان نخواهند توانست که از این قشر پاک سوء استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دانش آموزان با کسب علم در مبارزه با مستکبران جهان پیشتازند

امروز دانش آموزان با کسب علم در مبارزه با مستکبران جهان پیشتازند