مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-04سياسي

پیام 13 آبان حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی است


پیام و شعار استکبار ستیزی ملت ایران در 13 آبان امسال ،حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت های اسراییل غاصب در فلسطین اشغالی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در جمع راهپیمایان 13 آبان اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه نقطه عطف استکبار ستیزی و دشمن شناسی ملت ایران است که سه وقایع مهم تبعید امام راحل در سال 1343 به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام و کشتار دانش آموزان در سال 1357 توسط رژیم ستم شاهی در این تاریخ اتفاق افتاده است.

وی افزود:ملت ایران و به تبع آن مردم غیور، ولایت مدار و شهید پرور هویزه ثانی نیز در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی برای استحکام بخشی و حفظ و تداوم آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی حضور باشکوه دارند.

امام جمعه پل دختر گفت: مردم انقلابی و مومن پل دختر امسال در 13 آبان هم زمان با وقوع حوادث تلخ در سرزمین های اشغالی و قتل عام زنان بی دفاع و کودکان بی گناه غزه توسط بمباران های رژیم جعلی صهیونیستی، با مشت های گره کرده و گام هایی استوارتر از گذشته خشم خود را از استکبار ابراز داشتند.

وی افزود: دانش آموزان ،دانشجویان و اقشار مختلف مردم امروز یک صدا در حمایت از مروم مظلوم غزه، خروش خود را بلندتر از گذشته برسر استکبار فریاد زدند و استکبار و هم پیمانان آن، آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام 13 آبان حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی است

پیام 13 آبان حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی است