مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-16سياسي

تجمع جهانی حمایت از مردم مظلوم غزه در زاهدان برگزار می شود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تجمع جهانی حمایت از مردم مظلوم غزه در استان همزمان با سراسر کشور روز شنبه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زهدان، رضا شریفی در نشست هماهنگی برگزاری تجمع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه اظهار کرد: وضعیتی که در سرزمین فلسطین رخ می دهد ناظر بر این است که اسراییلی ها تمام تلاش خودشان را بکار گرفتند تا وحشی گری آنان در فلسطین از اولویت بیفتد و مشمول مرور زمان شود.

وی بیان کرد: حرکت های خودجوش مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین توطئه اسراییلی ها برای به حاشیه بردن اتفاقاتی که در این سرزمین رخ می دهد را خنثی می کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حقیقتا برکت خون شهدای مظلوم، زنان و بچه های غزه موجب شد که موج جهانی علیه اسراییلی ها با وجود سانسور شدیدی که کردند، راه بیفتد.

وی افزود: اسراییلی ها تلاش زیادی کردند که اتفاقات نوار غزه را وارونه جلوه دهند و جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و وحشی گری خودشان را دفاع مشروح جلوه دهند که به برکت خون شهدا و استقامت باعث شد که در برخی از کشورها تجمعات در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به صورت کم نظیر برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع جهانی حمایت از مردم مظلوم غزه در زاهدان برگزار می شود

تجمع جهانی حمایت از مردم مظلوم غزه در زاهدان برگزار می شود