مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-01اجتماعي

مادری که به عشق فرزندش در خواف مدرسه می سازد


تفاهم نامه ساخت یک باب مدرسه به همت مادری که به عشق فرزندش مدرسه می سازد به امضا رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر آموزش و پرورش خواف اظهارکرد: تفاهم نامه ساخت یک باب مدرسه به همت مادری که به عشق فرزندش مدرسه می سازد به امضا رسید.

روح اله غلام پور سدهی در گفت و گو با ایسنا گفت: خانم حاجیه زینب سرابی به عنوان مسن ترین خیر مدرسه ساز خواف مطرح و قرار است مدرسه 6 کلاسه با مساحت 375 مترمربع را در روستای خلیل آباد خواف بسازد.

وی با تقدیر از اقدام این خیر نیک اندیش، اهمیت ساخت مدرسه و کمک به آموزش و پرورش را مهم دانست و افزود: مدرسه سازی از مصادیق انجام کار خیر است و خیرین مدرسه ساز بسترسازان علم و دانش در جامعه هستند.

غلام پور سدهی توجه خیرین نیکوکار به امر مدرسه سازی را نشان دهنده شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان این جامعه دانست.

وی ساخت مدارس خیر ساز در شهرستان خواف را بسیار قابل توجه دانست و از افزایش ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی در این شهرستان خبر داد و از این اقدام نیکو و پسندیده بانوی خوافی تشکر کرد.

مدیر آموزش و پرورش خواف ادامه داد: این بانوی خیر، یک روز دانش آموزان را کنار جاده روستا می بیند و از یکی از هم ولایتی هایش، دلیل کنار جاده بودن دانش آموزان را می پرسد و متوجه می شود در روستای آن ها فضای آموزشی برای تحصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادری که به عشق فرزندش در خواف مدرسه می سازد

مادری که به عشق فرزندش در خواف مدرسه می سازد