مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:452023-10-30اقتصادي

76 مخزن سوخت قاچاق در هرمزگان منهدم شد


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت با کشف 60 هزار لیتر گازوییل و معدوم کردن 76 مخزن نگهداری سوخت در یکی از محلات شهرستان بندرعباس خبرداد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: طرح ضربتی و عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی ، در محله نخل ناخدا شهرستان بندرعباس اجرا شد.

  وی افزود: در این طرح ضربتی، مقدارتقریبی 60 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 2میلیارد و 200 میلیون ریال، تخریب بیش از 10 باب محل نگهداری و دپوی سوخت  و همچنین 76 مخزن نگهداری سوخت در محل به علت عدم امکان جاجایی معدوم شد.

  این مقام انتظامی استان با اشاره به سایر موفقیت های حاصله از اجرای این طرح منسجم پلیسی ، به دستگیری سارق حین سرقت با کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و توقیف یک دستگاه خودرو دارای دستور توقیف از سوی مراجع قضایی اشاره کرد.

  فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کر : سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان قاچاق سوخت ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 مخزن سوخت قاچاق در هرمزگان منهدم شد

76 مخزن سوخت قاچاق در هرمزگان منهدم شد