مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-31سياسي

مدیرعامل گوگل به حذف شواهد متهم شد


مدیرعامل گوگل در جلسه رسیدگی به شکایت دولت آمریکا از این شرکت، در برابر اتهامات مبنی بر این که ارتباطات داخلی خود را از مجریان قانون در تحقیقات مربوط به نقض قوانین ضد انحصارطلبی پنهان کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از ایسنا، ساندار پیچای، روز دوشنبه با شهادت در پرونده تاریخی مهم وزارت دادگستری آمریکا، اظهار کرد: بسیار به ندرت تنظیمات را تغییر می دهد تا سوابق چت او پس از 24 ساعت حذف شود.

وی همچنین اذعان کرد که گاهی اوقات وکلا را به ایمیل های خود اضافه می کند تا مطمئن شود که با آنها محرمانه رفتار می شود، نه لزوما به این دلیل که به دنبال مشاوره حقوقی بوده باشد.

وزارت دادگستری آمریکا، پیچای را برای برنامه ارتباطات محتاطانه گوگل، به شدت سوال پیچ کرد.

بر اساس این برنامه، به کارکنان گوگل دستور داده شده بود در صورت عدم نیاز فنی، از وکلای شرکت الگوبرداری کنند و تشویق کرده است در مکالمات حساس از طریق چت، سابقه را غیرفعال کنند تا مکالمه پس از 24 ساعت به طور خودکار حذف شود.

هنگامی که این شرکت برای اولین بار محصول چت داخلی خود را ایجاد کرد، مکالمات به صورت خودکار آرشیو شدند اما در سال 2008، واکر و سایر مدیران ارشد گوگل تغییری را اعلام کردند که بر اساس آن، مکالمات پس از 24 ساعت حذف می شوند، مگر این که کسی تنظیمات آرشیو را تغییر دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل گوگل به حذف شواهد متهم شد

مدیرعامل گوگل به حذف شواهد متهم شد