مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-20اقتصادي

ثبت 1.2 میلیون پیامک و 600 هزار تماس در سامانه رصد اشتغال


معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ارسال یک میلیون و 200 هزار پیامک توسط سامانه رصد اشتغال در دو سال گذشته خبر داد و گفت: - معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ارسال یک میلیون و 200 هزار پیامک توسط سامانه رصد اشتغال در دو سال گذشته خبر داد و گفت: از نیمه نخست سال 1401 تاکنون 600 هزار تماس در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود کریمی بیرانوند در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه فاز دوم رصد اشتغال و پایش اشتغال وزارت کار با شرکت رایتل اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به عنوان ماموریت اصلی وزارت کار در دولت سیزدهم قرار گرفته مسأله نظارت بر اشتغال کشور است، به نحوی که سیستم نظارت بر اشتغال کشور در این دولت را از نو کوبیده و ساختیم.

وی افزود: در حال حاضر استان ها و دستگاه ها حتی کوچک ترین شهرستان ها را می توانیم اطلاعات اشتغالشان را به روز و به لحظه داشته باشیم.

هم اکنون در چهار لایه بر حوزه اشتغال کشور نظارت داریم؛ لایه اول سیاستگذاری است که ابزار ما شورای عالی اشتغال است و تاکنون شش جلسه شورا با حضور رییس جمهور به عنوان رییس شورا برگزار و مصوبات آن ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 1.2 میلیون پیامک و 600 هزار تماس در سامانه رصد اشتغال

ثبت 1.2 میلیون پیامک و 600 هزار تماس در سامانه رصد اشتغال