مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-21بين الملل

موج طوفان الاقصی در «واشنگتن دی سی»


امواج طوفان الاقصی حالا به هزاران کیلومتر دورتر از فلسطین به خیابان بیست ویکم واشنگتن دی سی رسیده است، جایی که ساختمان وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا قرار دارد و این دپارتمان دولتی را به کانون تنش های فزاینده درباره سیاست خارجی دولت بایدن در جنگ خونبار غزه تبدیل کرده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: این روزها تصویری نمادین از آنتونی بلینکن منتشر شده است که او را در حال بغض به هنگام صحبت های بایدن رییس جمهور آمریکا نشان می دهد، بغض وزیر خارجه نشان دهنده روزهای سختی است که بلینکن در دفترش سپری می کند.

درست سه هفته از حضور تونی بلینکن در جلسه استماع کنگره درباره اختصاص کمک های اضطراری به رژیم صهیونیستی می گذرد، نمایش دست های خونین کارکنان وزارت خارجه به نشانه اعتراض به حمایت همه جانبه آمریکا از جنایت های بی سابقه اسراییل در غزه، حضور وزیر خارجه دولت بایدن را کاملا تحت الشعاع قرار داد و ضربه ای جدی به بلینکن و دولت دموکرات وارد آورد.

اخباری که رسانه های آمریکایی بعد از این جلسه درباره آنچه که این روزها در دپارتمان وزارت خارجه گذشته است منتشر کردند عمق بحران دیپلماتیمک دولت بایدن در خانه را به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج طوفان الاقصی در «واشنگتن دی سی»

موج طوفان الاقصی در «واشنگتن دی سی»