مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 07:452023-11-01پزشكي

کاهش فاصله شاخص های سلامت خراسان شمالی با میانگین کشوری


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اهم پروژه های عمرانی در حال اجرای دانشگاه از کاهش فاصله شاخص های سلامت استان با میانگین کشوری خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اهم پروژه های عمرانی در حال اجرای دانشگاه از کاهش فاصله شاخص های سلامت استان با میانگین کشوری خبر داد.

دکتر جواد شاهین فر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سه هزار و 400 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای استان نصب و خریداری شده است که تأمین این تجهیزات نه تنها موجب کاهش فاصله شاخص های بهداشت و درمان استان با میانگین کشوری شده، بلکه شرایطی برای جهش در این حوزه فراهم کرده است.

وی با بیان یادآوری اینکه در شاخص تخت های بیمارستانی، احداث و اجرای طرح های توسعه بیمارستانی منجر به عبور استان از میانگین کشوری و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی می شود، عنوان کرد: با حمایت دولت و وزارت بهداشت و تلاش های انجام شده گامی برای جبران کمبود تجهیزات درمانی و بروزرسانی تجهیزات مستهلک برداشته شده است که با این اقدام، تحول در حوزه سلامت استان را شاهد خواهیم بود.

شاهین فر با اشاره اینکه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با 9 بیمارستان تحت پوشش و بیش از هزار و 100 تخت فعال در حال ارائه خدمت به مردم است، اضافه کرد: اکنون بیمارستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فاصله شاخص های سلامت خراسان شمالی با میانگین کشوری

کاهش فاصله شاخص های سلامت خراسان شمالی با میانگین کشوری