مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 23:052023-11-03سياسي

رییسی : فعالیت فعلی کولبران را قبول نداریم


رییسی در خصوص فعالیت کولبران اظهار داشت: این شکل فعالیت عده ای در قالب جا به جایی کالا و کولبری را قبول نداریم و قطعا مشکلاتی را هم برای خودشان و همه برای منطقه به دنبال دارد.

- رییس جمهور از آغاز ساماندهی منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان از فردا خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ سید ابراهیم رییسی اکنون در نشست خبری پایانی سفر دو روزه اش به کردستان با خبرنگاران رسانه ها اظهار داشت: از خبرنگاران رسانه ملی و سایر رسانه ها برای پوشش برنامه های این دو روز تشکر می کنم.

   رییس جمهور تصریح کرد: حضور ما در این سفر پیگیری مصوبات سفر قبلی است که گزارش معاون اجرایی در شورای اداری مبنی بر اقدامات انجام شده در دور اول و کارهای در دست اجراست.

    وی افزود:  کارهایی که در این سفر تصمیم گیری می شود به همت دست اندرکاران دولتی و با همکاری بخش خصوصی و تعاونی و مردم به ثمر بنشیند.

  شرکت های بزرگ در کردستان سرمایه گذاری می کنند   رییسی با بیان اینکه سرمایه گذاری نیاز استان کردستان است، افزود: با چند شرکت سرمایه گذاری بزرگ تفاهم نامه های منعقد شده که در این استان سرمایه گذاری کنند.

  رییس جمهور از آغاز ساماندهی منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان از فردا خبر داد و با تاکید بر اینکه  کردستان دارای ظرفیت بسیار زیادی در زمینه سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی : فعالیت فعلی کولبران را قبول نداریم

رییسی : فعالیت فعلی کولبران را قبول نداریم