مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-06حوادث

بازداشت سه زن در مترو به اتهام درگیری با زن آمر به معروف بر سر حجاب


کارکنان مترو در اتاق کنترل با مشاهده درگیری زنان با زن آمر به معروف از طریق دوربین ها به مامور انتظامی مستقر در ایستگاه اطلاع می دهند که با حضور وی ضاربین دستگیر و تحویل کلانتری 131 شهر ری می شوند.

- کارکنان مترو در اتاق کنترل با مشاهده درگیری زنان با زن آمر به معروف از طریق دوربین ها به مامور انتظامی مستقر در ایستگاه اطلاع می دهند که با حضور وی ضاربین دستگیر و تحویل کلانتری 131 شهر ری می شوند.

 رییس پلیس مترو تهران گفت: ضاربان بانوی مسافر آمر به معروف که در یکی از ایستگاه های مترو مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود با حضور مامور انتظامی دستگیر و به کلانتری تحویل داده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ ظهر روز 13 آبان بانوی آمر به معروف به سه خانم به دلیل پوشش نامناسب تذکر لسانی می دهد که این افراد به وی حمله ور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

سرهنگ عباس کرمی راد رییس پلیس مترو تهران با بیان این مطلب گفت: کارکنان مترو در اتاق کنترل با مشاهده این اتفاق از طریق دوربین ها به مامور انتظامی مستقر در ایستگاه اطلاع می دهند که با حضور وی ضاربین دستگیر و تحویل کلانتری 131 شهر ری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سه زن در مترو به اتهام درگیری با زن آمر به معروف بر سر حجاب

بازداشت سه زن در مترو به اتهام درگیری با زن آمر به معروف بر سر حجاب