مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 00:252023-10-25اقتصادي

ثمین پلیمر تولید کننده دانش بنیان انواع رزین اپوکسی در ایران


در این مطلب هرگاه با ترکیبات غیر رزینی حاوی گروه اکسیران یا اپوکسید مواجه باشیم با واژه اپوکسید” و هرگاه بارزین های حاوی گروه اکسیران یا اپوکسید، - مطلبی در سایت ثمین پلیمر منتشر شده با نام " رزین اپوکسی چیست ؟ علمی ، تخصصی راهنمایی خرید " که به تشریح جزییات دقیقی از این محصول و تنوع کسترده آن پرداخته در مقدمه این مطلب آمده : رزین اپوکسی پلی اترهایی هستند محصول واکنش بین ترکیبات دارای گروههای (فونکسیونل) اپوکسید مانند اپی کلرهیدرین با الکلها (عمدتاً فنل ها).

بیس فنل آ (BisphenolA) باشد مهمترین فنل مصرفی در ساخت رزینهای اپوکسی می باشد.

در این مطلب هرگاه با ترکیبات غیر رزینی حاوی گروه اکسیران یا اپوکسید مواجه باشیم با واژه اپوکسید” و هرگاه بارزین های حاوی گروه اکسیران یا اپوکسید، سروکار داریم با واژه ” اپوکسی” نام گذاری می کنیم.

به همین مناسب قصد داریم مصاحبه ای با مدیر عامل شرکت ثمین پلیمر داشته باشیم و درباره رزین اپوکسی پرمصرف در صنایع مختلف که به تازگی توسط این شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز تولید شده بپردازیم: خبرنگار: سلام، ما امروز در خدمت مهندس حسینی، مدیر عامل شرکت ثمین پلیمر هستیم سلام لطفا خودتون رو معرفی کنید و درباره شرکت ثمین پلیمر توضیحاتی بفرمایید مهندس حسینی: سلام، خوشحالم که در خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمین پلیمر تولید کننده دانش بنیان انواع رزین اپوکسی در ایران

ثمین پلیمر تولید کننده دانش بنیان انواع رزین اپوکسی در ایران