مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-19فرهنگي

نمی خواستند برایش تولدی غم انگیز بگیرند


هرچند دوستان و خانواده صادق صفایی هنوز از درگذشت او اندوهگین هستند، اما همه تلاش شان را به کار بردند تا تولدی صمیمانه و به دور از غم برای او که هنرمندی طناز بوده، - برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از 2 سال از درگذشت صادق صفایی هنرمند تئاتر و سینما و مدرس دانشگاه می گذرد و روز گذشته همزمان با سالروز تولد او کتابخانه شخصی اش به خانه تئاتر اهدا شد.

غروب روز شنبه 27 آبان ماه و یک روز بعد از زادروز صادق صفایی که اتفاقا همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی است، جمعی از هنرمندان و دانشجویان قدیمی او در عمارت خانه تئاتر گرد هم آمدند تا در مراسم زادروز او و اهدای کتابخانه شخصی اش به خانه تئاتر حضور داشته باشند.

در این برنامه علی دهکردی که در فیلم از کرخه تا راین با صفایی همبازی بوده و وحید آقاپور، محمد لقانیان به عنوان دانشجویان صفایی، درباره او صحبت و خاطراتی را که با او داشتند، روایت کردند.

در آغاز این برنامه، هما جدی کار، عضو هیات مدیره خانه تئاتر و رییس انجمن نمایشگران عروسکی که استاد بازنشسته دانشکده هنرهای زیباست، با خوشامدگویی به حاضران، عنوان کرد که دلیل برگزاری این برنامه قدردانی از خانواده صادق صفایی است که کتابخانه او را به خانه تئاتر اهدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی خواستند برایش تولدی غم انگیز بگیرند

نمی خواستند برایش تولدی غم انگیز بگیرند