مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-08اجتماعي

طرح مرهم یاریگر دانش آموزان دارای آسیب اجتماعی


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در طرح مرهم چنانچه معلمی در کلاس خود با دانش آموزان دارای آسیب اجتماعی مواجه بود آن را شناسایی می کند و به مراجع مربوطه ارجاع می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به فعالیت های میز نماد اظهار داشت: میز نماد به بحث آسیب های اجتماعی می پردازد و دارای اهمیت زیادی است؛ اگرچه کشور ما با آمار جهانی فاصله زیادی دارد اما لازم است نسبت به پیشگیری، کنترل همواره هوشیار باشیم و با زمینه هایی مثل افسردگی که منجر به بروز آسیب های اجتماعی می شود مقابله کنیم.

وی ادامه داد: میز نماد باید با حضور تمام دستگاه ها برگزار شود و آموزش و پرورش نباید در این زمینه تنها باشد چرا که ما تنها 6 ساعت در روز با دانش آموز تعامل داریم و در این مدت کوتاه هم نمی توان انتظار داشت تمام مباحث آموزشی و پرورشی یکجا توسط مدرسه اتفاق بیفتد؛ لذا دستگاه های مختلف باید در این حوزه به آموزش و پرورش یاری برسانند.

نم نبات ابراز داشت: در حال حاضر و در سراسر استان 1800 معاون و مربی پرورشی در مدارس فعالیت می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: باید مراقب نهاد خانواده باشیم، وظایف تربیتی خانواده باید تبیین شود و انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مرهم یاریگر دانش آموزان دارای آسیب اجتماعی

طرح مرهم یاریگر دانش آموزان دارای آسیب اجتماعی