مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-04سياسي

نسل کشی رژیم صهیونیستی باعث اتحاد مسلمانان خواهد شد


امام جمعه شهرستان آبدانان با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی گفت: این اقدامات باعث اتحاد مسلمانان و نابودی رژیم غاصب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی احمد فداله امام جمعه شهرستان آبدانان، صبح روز 13 آبان در جمع مردم ولایت مدار آبدانان گفت: حضور با بصیرت و میلیونی مردم در صحنه های سیاسی و راهپیمایی های ضد استکباری بیانگر محو شدن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار است و نفوذ نامشروع آمریکا باید در غرب آسیا ریشه کن شود.

وی با بیان اینکه در 13 آبان ماه، دانش آموران ما با فدا کردن جانشان به میدان آمدند، گفت: دانش آموزان انقلاب اسلامی به جهانیان فهماندند که ما با تقدیم جانمان از دین و ارزش هایمان حفاظت می کنیم.

  امام جمعه آبدانان در بخش دیگری از سخنان خود به روز فرهنگ عمومی در هفته ی آینده اشاره و گفت: جوانان اجازه ی گسترش فرهنگ غرب را در کشور ندهند و دست اندرکاران فرهنگی و انقلابی مثل آموزش و پرورش محافظ فرهنگ غنی و با ارزش کشور باشند.

وی در ادامه با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی بیان داشت: این اقدامات  باعث اتحاد مسلمانان و افول و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل کشی رژیم صهیونیستی باعث اتحاد مسلمانان خواهد شد

نسل کشی رژیم صهیونیستی باعث اتحاد مسلمانان خواهد شد