مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-30اجتماعي

صنوف ترافیک زا و پارک های دوبل در شهر اصفهان ساماندهی می شوند


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ویژه ساماندهی صنوف ترافیک زا و پارک های دوبل به منظور کاهش ترافیک در شهر اصفهان خبر داد.

- اصغر زارع، رییس پلیس راهور اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که گلایه بیشتر شهروندان اصفهانی را به همراه داشته بروز ترافیک های سنگین در برخی نقاط این شهر است که در برخی ساعات شبانه روز به اوج خود می رسد.

وی پر ترافیک ترین ساعات شبانه روز در شهر اصفهان را 7 تا 8 و 30 دقیقه صبح، 11 و30 تا 13و30 دقیقه ظهر و 16و30 تا 20و 30 دقیقه شب عنوان کرد و گفت: بیشتر ترافیک سنگین شهر اصفهان مربوط به هسته مرکزی این شهر است که به دلیل وجود اماکن تاریخی و مراکز درمانی است که باید در این خصوص کارشناسان و مدیران شهری چاره اندیشی کنند.

زارع گفت: خیابان های شمس آبادی، دکتر بهشتی، باغ گلدسته، آمادگاه، فردوسی، ولی عصر، عبدالرزاق، هاتف، حافظ، نشاط، بزرگمهر، هشت بهشت، چهارباغ بالا، میدان آزادی، میدان برج، سعادت آباد، شیخ صدوق، توحید، حیکم نظامی، کاوه، امام خمینی(ره)، امیرکبیر، رباط، مطهری، مل شهر، پنج طبقه، معراج، شیخ طوسی، زینبیه و لاله را پرترافیک ترین مناطق شهر اصفهان در ساعات شبانه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوف ترافیک زا و پارک های دوبل در شهر اصفهان ساماندهی می شوند

صنوف ترافیک زا و پارک های دوبل در شهر اصفهان ساماندهی می شوند