مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-26فرهنگي

نقاشی هایم مخاطب را به کشف جنبه های مرموز انسانی دعوت می کند


ادیب آیین یک نقاش افغانستانی، با بیان این نکته که سعی می کنم با آثار خود شیوه ادراک و درک از جهان را به چالش بکشم، گفت: سعی می کنم واقعیت آنچه مشاهده می کنیم و کلماتی که برای توصیف آن را به کار می بریم را زیر سوال ببرم به همین جهت نقاشی های بنده بینندگان .

- ایسنا/هرمزگان "ادیب آیین" یک نقاش افغانستانی، با بیان این نکته که سعی می کنم با آثار خود شیوه ادراک و درک از جهان را به چالش بکشم، گفت: سعی می کنم واقعیت آنچه مشاهده می کنیم و کلماتی که برای توصیف آن را به کار می بریم را زیر سوال ببرم به همین جهت نقاشی های بنده بینندگان را به کشف جنبه های مرموز و غیرمنتظره تجربه انسانی دعوت می کند.

فریدالله ادیب آیین یک هنرمند تجسمی افغانستانی، در گفتگو با خبرنگار ایسنا، با ذکر این نکته که سعی دارم با خلق آثار متفکرانه و معمایی، درک مخاطب از واقعیت را به چالش بکشم، اظهار کرد: در سبک اکسپرسیونیسم سعی دارم از طریق باز کردن پتانسیل خلاق ضمیر ناخودآگاه، جنبه های غیرمنطقی و رویایی آگاهی انسان را بیان کنم.

وی با اشاره به ابعاد مخلف سبک فعالیت خود، تصریح کرد: با بهره گیری از سبک همگام و با استفاده از تکنیک های نقاشی دقیق و انتزاعی گرایانه همراه با عناصر رویایی و متناقض فعالیت می کنم و سعی خواهم کرد با بوم های بزرک و نت های موسیقی را به گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاشی هایم مخاطب را به کشف جنبه های مرموز انسانی دعوت می کند

نقاشی هایم مخاطب را به کشف جنبه های مرموز انسانی دعوت می کند