مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:512023-11-04سياسي

سخنگوی دولت: 500 هزار قطعه زمین رایگان تا پایان امسال واگذار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین علی بهادری جهرمی عصر امروز در نشست با تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان قزوین که به مناسبت یوم الله 13 آبان در محل سالن اجتماعات دانشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: شکست تاریخی آمریکا در روز 13 آبان جبران پذیر نخواهد بود چرا که برای همیشه همینه پوشالی آن شکسته شد.

وی با بیان اینکه تحریف واقعیت همراه با دروغ پراکنی دو شیوه اصلی قدرت های استکباری است، افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و شکستن نظام سلطه و سردمداران ظاهری قدرت دنیا را امام راحل به حق به انقلاب دوم تشبیه کرد و واقعه تاریخی 13 آبان نشان داد که نه یک مجموعه نظامی و نه یک حکومت، بلکه صرفا یک مجموعه خودجوش و انقلابی بدون امکانات و تجهیزات نظامی و… اقدامی را در پایتخت کشور انجام داد و رژیم استکباری آمریکایی و همپیمانانش را رسوا کرد.

سخنگوی دولت سیزدهم اضافه کرد: این اقدام نشان داد یک جامعه دانشجویی می تواند با اقدام انقلابی و خالصانه جهان را تحت تاثیر قرار دهد.

بهادری جهرمی وقایع اخیر فلسطین را متاثر از جنبش اثرگذار جوانان دانست و گفت: اتفاقات و جریاناتی که امروز در دنیا به ویژه در منطقه خاورمیانه علیه آمریکا و همپیمانانش رخ می دهد متاثر از جنبش های تاثیر گذار قشر جوان انقلابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: 500 هزار قطعه زمین رایگان تا پایان امسال واگذار می شود

سخنگوی دولت: 500 هزار قطعه زمین رایگان تا پایان امسال واگذار می شود