مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-13اقتصادي

علت عدم تحقق تعهدات مشاغل خانگی در همدان واکاوی شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اعلام کرد: باید علت و چرایی عدم تحقق تعهدات مشاغل خانگی را به عنوان کسب ‍وکار واکاوی کنیم چرا که در استان در این رابطه با چالش مواجه هستیم.

- ایسنا/همدان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اعلام کرد: باید علت و چرایی عدم تحقق تعهدات مشاغل خانگی را به عنوان کسب ‍وکار واکاوی کنیم چرا که در استان در این رابطه با چالش مواجه هستیم.

یوسف شعبانی دوشنبه 22 آبان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد، از رتبه نخست کشوری و استانی شهرستان اسدآباد در ثبت اشتغال در سامانه رصد خبر داد و اظهار کرد: شهرستان اسدآباد در ثبت اشتغال در سامانه رصد از بین 10 شهرستان استان همدان رتبه نخست را کسب کرده ضمن اینکه 88 درصد نیز در حوزه رصد از متوسط کشوری بالاتر است.

وی در ادامه با اشاره به هفته کارآفرینی و با تأکید بر اینکه باید کارگروه های اشتغال به کارآفرینی منتهی شود، مطرح کرد: در هفته کارآفرینی 70 برنامه مختلف ذیربط با مسائل کارآفرینی در سطح استان همدان خواهیم داشت.

شعبانی با اشاره به اینکه باید علت و چرایی عدم تحقق تعهدات مشاغل خانگی را به عنوان کسب ‍وکار واکاوی کنیم چرا که در استان هم در این رابطه با چالش مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه عملکرد ما در استان و شهرستان های همدان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت عدم تحقق تعهدات مشاغل خانگی در همدان واکاوی شود

علت عدم تحقق تعهدات مشاغل خانگی در همدان واکاوی شود