مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-12اقتصادي

تصویب 22 طرح سرمایه گذاری در شورای برنامه ریزی خوزستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از تصویب 22 طرح سرمایه گذاری در شورای برنامه ریزی استان خبر داد و گفت: عمده این طرح ها در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی هستند.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از تصویب 22 طرح سرمایه گذاری در شورای برنامه ریزی استان خبر داد و گفت: عمده این طرح ها در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی هستند.

مهرداد نیکو در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی خوزستان که امروز، 21 آبان ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز مباحث مربوط به طرح های سرمایه گذاری مصوب کارگروه زیربنایی استان مورد بررسی قرار گرفت و 26 طرح سرمایه گذاری در این زمینه بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: عمده این طرح های مطرح شده در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی در خوزستان بود و از 26 طرح عنوان شده، 22 طرح برای اجرا در شهرهای مختلف خوزستان به تصویب رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان ادامه داد: یکی دیگر از مباحث مطرح شده در جلسه امروز بحث الحاق اراضی به شهرهای امیدیه و ماهشهر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بود تا زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح تامین شود.

نیکو عنوان کرد: خوشبختانه برای هر دو شهر بحث الحاق اراضی به شهرها مورد تصویب قرار گرفت و برای طی بقیه مراحل قانونی به شورای عالی معماری و شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 22 طرح سرمایه گذاری در شورای برنامه ریزی خوزستان

تصویب 22 طرح سرمایه گذاری در شورای برنامه ریزی خوزستان