مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:452023-10-31سياسي

سال ها نگرانی درباره فروسیلیس ایران کِی پایان می یابد؟+ فیلم و عکس


کارخانه فروسیلیس ایران از بدو تأسیس تاکنون درگیر شایعات متعدد، دغدغه های عمومی و نگرانی های مردمی بوده است؛ اما سال ها نگرانی درباره این واحد تولیدی بزرگ در سمنان بالأخره چه زمانی پایان می یابد؟ - خبرگزاری فارس- سمنان: رونق تولید ، جهش تولید ، رفع موانع تولید ، رشد تولید و تعابیری از این دست که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بدان تأکید داشته اند، کلیدواژه های مهمی در اقتصاد ایران در سالیان اخیر بوده است.

رهبری عظیم الشأن سال هاست اولویت های حل مشکلات اقتصادی کشور را شناسایی و در نام گذاری شعار سال ها و غیر آن بیان می فرمایند؛ بنابراین، بررسی و کنکاش در بیانات ایشان گنجینه ای ارزشمند از تحلیل اوضاع اقتصادی کنونی کشور به دست خواهد داد.

از نظر رهبری، راه برون رفت و پیروزی در جنگ تمام عیار اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است و ایشان، ستون فقرات اقتصاد مقاومتی را تولید می دانند.

از این رو، موضوع تولید در منظومه فکری اقتصادی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است و معظم له در بیاناتشان در سال های مختلف، این موضوع را از ابعاد مختلف بررسی کرده اند.

رهبری، مسائل بسیار مهمی را در ارتباط با موضوع تولید بیان فرموده اند که عمل به آن ها می تواند تولید را در کشور متحول کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال ها نگرانی درباره فروسیلیس ایران کِی پایان می یابد؟+ فیلم و عکس

سال ها نگرانی درباره فروسیلیس ایران کِی پایان می یابد؟+ فیلم و عکس