مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-10سياسي

سازماندهی 2000 حافظ قرآن در استان یزد


مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان یزد گفت: 2 هزار و 500 حافظ قرآن مجید در 12 شهرستان استان یزد سازماندهی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام مطهریان عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به وجود 2 هزار و 500 حافظ قرآن در استان یزد، اظهار کرد: از این تعداد 500 نفر حافظ کل و بقیه بین یک تا 29 جزء، اعم از برادران و خواهران در رده های مختلفی سنی، حافظ کلام وحی هستند و افزایش این تعداد جزو برنامه مهم فرهنگی است.

وی به اهمیت گسترش برنامه های دینی و قرآنی در جامعه و بین اقشار مختلف به خصوص نوجوانان و جوانان اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون 250 موسسه و خانه قرآن مجید در استان فعالیت دارند.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان یزد گفت: موسسات و خانه های قرآنی نه تنها در بخش آموزش کلام وحی که در سایر برنامه های فرهنگی و بصیرتی وظایف انقلابی خود را انجام می دهند.

حجت الاسلام مطهریان خاطرنشان کرد: طرح چهار هزار شهید و چهار حافظ کلام وحی در استان در جریان است که مورد استقبال خوب دانش آموزان و خانواده های یزدی مواجه شده است.

  مطهریان به جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه ای دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر نسل جوان با معانی دین و کلام وحی الفت بگیرند توطئه فرهنگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی 2000 حافظ قرآن در استان یزد

سازماندهی 2000 حافظ قرآن در استان یزد