مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-08پزشكي

کمبود دارو چه مشکلاتی برای بیماران پیوندی در دزفول ایجاد می کند؟


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول گفت: متاسفانه سهمیه کامل داروهای بیماران پیوندی داده نمی شود، بنابراین این بیماران ناچار مجبور هستند برخی اقلام دارویی را کمتر مصرف کنند که این مسئله موجب می شود پیوند این بیماران دچار مشکل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، علیرضا خسروپناه رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول امروز در جمع خبرنگاران مشکلات کمبود دارو در این شهر را برشمرد و اظهار کرد: بخش عمده ای از مراجعه کنندگان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از شهرهای اطراف هستند و این بار را بر دوش می کشد که با توجه به این مسئله سهمیه دارویی که به این دانشگاهاختصاص می یابد کافی نیست و جوابگوی مراجعان نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: این که گفته می شود در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در تامین داروهای بیماران، مشکل و کمبود نداریم، شاید درست باشد اما در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول با توجه به مراجعات، کمبود دارو داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول با اشاره به برخی دیگر از مشکلات بیماران، عنوان کرد: متاسفانه در دزفول بیماران سرگردان هستند و برای گرفتن نسخه داروی خود باید به چند داروخانه مراجعه کنند و هر قلم دارو را از یک داروخانه دریافت می کنند که باید این مسئله نیز بررسی و حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دارو چه مشکلاتی برای بیماران پیوندی در دزفول ایجاد می کند؟

کمبود دارو چه مشکلاتی برای بیماران پیوندی در دزفول ایجاد می کند؟