مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-15اقتصادي

ضرورت ایجاد اشتغال کارفرمایی در خوزستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: در خوزستان راغب به ایجاد اشتغال کارفرمایی هستیم زیرا پایدار است و به کاهش نرخ بیکاری کمک می کند.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: در خوزستان راغب به ایجاد اشتغال کارفرمایی هستیم زیرا پایدار است و به کاهش نرخ بیکاری کمک می کند.

مهرداد نیکو در نشست شورای اشتغال خوزستان که امروز، 24 آبان ماه در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال 1401 جمعیت فعال در خوزستان یک میلیون و 433 هزار نفر بود که جویای کار بودند و در سال 1400 افراد جویای کار در استان یک میلیون و 414 هزار نفر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: طبق بررسی این آمارها سالانه حدود 20 هزار نفر به بازار کار استان اضافه می شود و اگر می خواهیم اشتغال ایجاد کنیم باید برای این افراد برنامه داشته باشیم تا نرخ بیکاری کاهش یابد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با تاکید بر ایجاد اشتغال در حوزه کارفرمایی گفت: هرچه اشتغال کارفرمایی در خوزستان بیشتر شود تثبیت شغل بیشتر خواهد بود و این مساله به کاهش نرخ بیکاری کمک می کند.

نیکو با بیان اینکه نرخ بیکاری خوزستان حدود 15 درصد است، ادامه داد: در خوزستان نرخ بیکاری به ازای اشتغال هر 20 هزار نفر یک درصد کاهش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد اشتغال کارفرمایی در خوزستان

ضرورت ایجاد اشتغال کارفرمایی در خوزستان