مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:402023-11-04بين الملل

افتتاح نمایشگاه عکس طوفان الاقصی در قم


نمایشگاه عکس طوفان الاقصی با تصاویری از حال و روز این روزهای غزه و مقاومت و جهاد حماس در برابر ددمنشی های ارتش رژیم غاصب اسراییل عصر امروز 13 آبان ماه در قم افتتاح شد.

- ایسنا/قم نمایشگاه عکس طوفان الاقصی با تصاویری از حال و روز این روزهای غزه و مقاومت و جهاد حماس در برابر ددمنشی های ارتش رژیم غاصب اسراییل عصر امروز 13 آبان ماه در قم افتتاح شد.

هم زمان با نخستین روز از هفته استکبار ستیزی، نمایشگاه عکس طوفان الاقصی با تصاویری از حال و روز این روزهای غزه و مقاومت و جهاد حماس در برابر ددمنشی های ارتش رژیم غاصب اسراییل، عصر شنبه 13 آبان ماه ساعت 16 در قم افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نمایشگاه آثاری از عکاسان بین المللی؛ محمد فائق ابومصطفی، یاسر قدیه، محمد صابر، ابراهیم ابومصطفی، علا بدرنه، محمد سالم، ایلان روزنبرگ، رونن ژولون، اشرف امرا، عمار عواد، مصطفی حسنا، بلال خالد، امیر کوهن، احمد زاکوت، انور امرو، محمد حمص، عادل حنا، سید خطیب، محمد عابد و محمد ترکمن به نمایش گذاشته شده است.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند 13 تا 18 آبان ماه، از ساعت 16 تا 20 به ابتدای خیابان شهید فاطمی(دورشهر)، پلاک 100، نگارخانه فرهنگ مراجعه کنند؛ نمایشگاه عکس طوفان الاقصی به همت حوزه هنری قم، انجمن عکاسان استان قم و خانه عکاسان حوزه هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه عکس طوفان الاقصی در قم

افتتاح نمایشگاه عکس طوفان الاقصی در قم