مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-20سياسي

رسانه های بین المللی در برابر جنایات اسراییل سکوت کرده اند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: رسانه های بین المللی و مدعیان حقوق بشر همه در برابر جنایات روشن و عیان رژیم غاصب سکوت کرده اند و باید از این برهه تاریخ شرمسار باشند.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: رسانه های بین المللی و مدعیان حقوق بشر همه در برابر جنایات روشن و عیان رژیم غاصب سکوت کرده اند و باید از این برهه تاریخ شرمسار باشند.

سرهنگ حجت امیری کیا صبح امروز (بیست و نهم آبان ماه)، در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به شهادت جمعیت زیادی از اصحاب رسانه در اراضی اشغالی توسط صهیونیست ها، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم وعده پیروزی مومنین و جبهه حق را داده است و همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند رنج مردم غزه کلید فرج است.

وی، با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در جامعه، افزود: جهاد تبیین در راستای بصیرت افزایی در جامعه نقش ایفا می کند و تشخیص جبهه حق از باطل در این قالب می گنجد.

از طرفی خبرنگاران بهترین افرادی هستند که می تواند در راستای جهاد تبیین نقش ایفا کنند و جبهه حق را از باطل تشخیص دهند.

سرهنگ امیری کیا، با بیان این نکته که خبرنگاران در برهه هایی از تاریخ نقشه های دشمنان را برملا کرده اند، بیان کرد: اصحاب رسانه نباید خود را دست کم بگیرند بلکه اتفاقات بزرگی توسط این بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های بین المللی در برابر جنایات اسراییل سکوت کرده اند

رسانه های بین المللی در برابر جنایات اسراییل سکوت کرده اند