مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-04بين الملل

دبیر کل سازمان ملل درباره حمله اسراییل به آمبولانس ها: هولناک است


آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه ای با اشاره به «تصاویر دلخراش اجساد پراکنده شده در اطراف بیمارستان غزه» این حمله را «هولناک» توصیف کرد.

- دبیر کل سازمان ملل درباره حمله اسراییل به آمبولانس ها: هولناک است آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه ای با اشاره به تصاویر دلخراش اجساد پراکنده شده در اطراف بیمارستان غزه این حمله را هولناک توصیف کرد.

دبیر کل سازمان ملل متحد حمله به آمبولانس در غزه را هولناک خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از یورونیوز ، سازمان ملل متحد بمباران یک آمبولانس در غزه را که روز جمعه در حمله هوایی اسراییل به ورودی یک بیمارستان انجام شد، محکوم کرد.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه ای با اشاره به تصاویر دلخراش اجساد پراکنده شده در اطراف بیمارستان غزه این حمله را هولناک توصیف کرد.

  ارتش اسراییل با تکرار ادعای خود مبنی از استفاده حماس از مراکز درمانی، مساجد، مدارس و ساختمان ها مسکونی برای اهداف تروریستی مسئولیت حمله به آمبولانس را بر عهده گرفت و مدعی شد که نیروهای حماس درون آن قرار داشتند.

حماس اما ضمن رد این ادعا اعلام کرد که حمله اسراییل به آمبولانس و ورودی بیمارستان شفا دست کم 15 کشته و 60 مجروح به جا گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل سازمان ملل درباره حمله اسراییل به آمبولانس ها: هولناک است

دبیر کل سازمان ملل درباره حمله اسراییل به آمبولانس ها: هولناک است