مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-16اقتصادي

راه اندازی رشته فناوری هوایی در مرکز فنی و حرفه ای همدان


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای همدان از راه اندازی رشته فناوری هوایی برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: قطعات هواپیمای سوخو از یک شرکت داخلی خریداری شده که آموزش تعمیر و نگهداری هواپیما بر اساس آن ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند وهب مختاران صبح امروز در شورای اداری آموزش فنی و حرفه ای استان اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون رشته های جدید و به روز در استان راه اندازی شده که زمینه تولید و اشتغال را فراهم آورده است.

  وی ضمن اینکه فناوری هوایی را یکی از رشته های جدید عنوان کرد که برای نخستین بار در سطح کشور در حال فعالیت است گفت: ما قطعات هواپیمای سوخو را از یک شرکت داخلی خریداری و داخل کارگاه گذاشته ایم که آموزش تعمیر و نگهداری هواپیما بر اساس آن ارائه می شود و حتی قابلیت آموزش پهپاد را نیز داریم.

  رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای همدان از ایجاد کارگاه گوهرتراشی و تراش سنگ های قیمتی به عنوان دیگر رشته جدید یاد کرد و  افزود: در این زمینه یک کارگاه مناسب با تمام تجهیزات آماده شده که منتظر افتتاح آن از سوی سازمان هستیم.

وی افزود: همچنین با توجه به سابقه همدان در تولید چرم اخیرا کارگاه چرم در مرکز خواهران به عنوان یک کارگاه تخصصی ایجاد شده و مصنوعات مختلف چرم در این کارگاه تولید شده و کفش نیز با نازل ترین قیمت تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته فناوری هوایی در مرکز فنی و حرفه ای همدان

راه اندازی رشته فناوری هوایی در مرکز فنی و حرفه ای همدان