مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:152023-10-31اقتصادي

ذخیره آبی 90 میلیون مترمکعبی آب بندان های ساری


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به وجود 105 آب بندان با مساحت 3 هزار و 800 هکتار در این شهرستان، گفت: ظرفیت ذخیره سازی این آب بندان ها 90 میلیون متر مکعب است.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به وجود 105 آب بندان با مساحت 3 هزار و 800 هکتار در این شهرستان، گفت: ظرفیت ذخیره سازی این آب بندان ها 90 میلیون متر مکعب است.

سید اسماعیل علوی در مراسم افتتاحیه ایستگاه پمپاژ آب بندان روستای گالشکلای شهرستان ساری اظهار کرد: 105 آب بندان با مساحت 3 هزار و 800 هکتار در این شهرستان وجود دارد که ظرفیت ذخیره سازی آن 90 میلیون متر مکعب است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: شاهد افتتاح پروژه ای هستیم که مصداق واقعی پدافند غیرعامل است، پروژه های اینچنینی اطمینان خاطری برای تامین منابع آب و مدیریت بحران آبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسئول با بیان اینکه از 73 آب بندان بخش رودپی شمالی و جنوبی 2 هزار و 800 هکتار اراضی را شامل می شود، تصریح کرد: 53 آب بندان این شهرستان در بخش رودپی جنوبی قرار دارد.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه یکی از فلسفه های جهاد کشاورزی لایروبی آببندان هاست، اضافه کرد: امسال چهار پروژه در این حوزه در دستور کار قرار دارد و برای پروژه هایی با ماهیت فنی و زیربنایی با نگاه ویژه فرماندار مرکز استان اعتبارات خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره آبی 90 میلیون مترمکعبی آب بندان های ساری

ذخیره آبی 90 میلیون مترمکعبی آب بندان های ساری