مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-12سياسي

حدادعادل: دو وظیفه تشکل های سیاسی برای انتخابات مشارکت و رقابت است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مشارکت و رقابت را دو وظیفه تشکل های سیاسی برای انتخابات امسال عنوان و تاکید کرد: در رقابت انتخاباتی باید به مجلسی برسیم که سبب پیشرفت کشور شود و در سراسر کشور باید این ساماندهی را انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی فارس، غلامعلی حدادعادل امروز در نشست اعضای شورای مرکزی و کانون های کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: نتیجه وحشی گری رژیم صهیونیستی هرچه باشد، یک چیز مسلم است و آن اینکه دنیای غرب چهره واقعی خود را نشان داد؛ در دنیا چنین جنایاتی سابقه نداشته است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنگ غزه باعث شده تا نقاب نفاق از چهره زشت آمریکا برداشته شود تصریح کرد: البته در 100 سال پیش که هنوز ایران پیشرفت نکرده بود، برخی می گفتند که ایرانی باید فرنگی شود اما امروز همه از رنگ و لعاب فرنگ، متنفر هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی، تشکیلات سیاسی متناسب با انقلاب رشد نکرده است و به رغم اینکه تشکیلات بهداشتی، دفاعی و سایر تشکیلات کشور رشد داشته اما شبکه سیاسی رشد نکرده که باید دلیل آن، آسیب شناسی شود.

حداد عادل با تاکید بر گسترش شبکه سیاسی کشور اظهار کرد: در شرایط امروز، فضای مجازی در حال انجام کار سیاسی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: دو وظیفه تشکل های سیاسی برای انتخابات مشارکت و رقابت است

حدادعادل: دو وظیفه تشکل های سیاسی برای انتخابات مشارکت و رقابت است