مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:362023-10-28اقتصادي

پانزدهمین حضور فرش فرهی در نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی 1402


یکی از اموری که توانسته از دیرباز تا کنون باعث افتخار کشور ایران در نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی شود، حضور فرش فرهی در نمایشگاه بین المللی تهران برای پانزدهمین دوره است.

- یکی از اموری که توانسته از دیرباز تا کنون باعث افتخار کشور ایران در نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی شود، حضور فرش فرهی در نمایشگاه بین المللی تهران برای پانزدهمین دوره است! در این روز ها که بازار برگزاری پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی داغ است، شما می توانید شاهد محصولات زیبا، اصیل و با کیفیت این برند باشید.

اگر شما نیز تا به حال برای خرید فرش اقدام کرده باشید، قطعاً با نام درخشان فرش فرهی آشنا هستید؛ چراکه در بیست و هفتمین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه ایران، توانسته لقب صادرکننده نمونه در سال 1402را از آن خود نماید.

حضور فرش فرهی در نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی آبان ماه همانطور که می دانید اغلب افراد حین خرید فرش، در وهله اول به سراغ فرش ماشینی می روند؛ چراکه از دیرباز تا کنون ویژگی های متنوع آن باعث محبوبیت بین افراد شده است.

از آنجا که هرساله نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی با استقبال بی نظیری از شما عزیزان رو به رو می شود، امسال نیز می توانید شاهد برقراری پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی و حضور آقای فرش شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین حضور فرش فرهی در نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی 1402

پانزدهمین حضور فرش فرهی در نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی 1402