مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-16بين الملل

خروج 107 شهروند روسیه از غزه


وزارت امور اضطراری روسیه روز پنجشنبه (امروز) خبر داد که در مجموع 107 شهروند این کشور از طریق گذرگاه رفح مصر، غزه را ترک کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تداوم بی اعتنایی رژیم صهیونیستی به درخواست های بین المللی برای آتش بس جنگ در غزه، روسیه اعلام کرد که بیش از 100 شهروند این کشور از غزه خارج شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه سی ان ان ، مقام های روسیه روز پنجشنبه از خروج 107 شهروند این کشور از نوار غزه خبر دادند.

به گفته مسکو، آنها از طریق گذرگاه رفح مصر، این منطقه تحت محاصره فلسطینی را ترک کردند.

وزارت امور اضطراری روسیه در بیانیه خود اعلام کرد که شهروندان روسی روز چهارشنبه (دیروز) غزه را ترک کردند و از طریق یک اتوبوس به قاهره اعزام شدند و قرار است از پایتخت مصر به مسکو برگردانده شوند.

اقدام روسیه برای خروج اتباع خود در حالی صورت گرفته که طی روزهای اخیر کشورهای مختلف تحرکات خودشان را برای برگرداندن اتباع خودشان از نوار غزه تشدید کرده اند.

رسانه ها پیش از این خبر دادند که آمریکا، انگلیس و برخی دیگر از کشورها توانستند اتباع خود را از طریق گذرگاه رفح مصر، از غزه خارج کنند.

اوایل آبان ماه بود که وزارت خارجه مصر از تحرکات این کشور به منظور خارج کردن حدود 7 هزار نفر از اتباع بیش از 60 کشور خارجی از نوار غزه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 107 شهروند روسیه از غزه

خروج 107 شهروند روسیه از غزه