مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:252023-10-26اقتصادي

تعمیرات بزرگ ترین نیروگاه کشور آغاز شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمال آریایی با اشاره به تعمیرات نیروگاه پاکدشت اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته برای سال جاری تعداد دو واحد گازی و یک واحد بخار مورد تعمیرات اساسی قرار خواهند گرفت و تعداد 17 بازدید دوره ای شامل 11 بازدید .

- مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق دماوند گفت: نیروگاه دو هزار و 868 مگاواتی شهدای پاکدشت با دارا بودن 12 واحد گازی و 6 واحد بخار، پس از عبور از پیک مصرف برق تابستان تعمیرات اساسی واحد های گازی و بخار خود را آغاز کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمال آریایی با اشاره به تعمیرات نیروگاه پاکدشت اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته برای سال جاری تعداد دو واحد گازی و یک واحد بخار مورد تعمیرات اساسی قرار خواهند گرفت و تعداد 17 بازدید دوره ای شامل 11 بازدید از واحد های گازی و 6 بازدید از واحد های بخار این نیروگاه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در بازدید های به عمل آمده از واحد های گازی G20 و G21 این نیروگاه مشاهده شد که پره های توربین این دو واحد دچار آسیب شده اند که با توجه به نزدیکی زمان تعمیرات اساسی این واحد ها و همچنین از بین بردن ریسک آسیب هر چه بیشتر تجهیزات، تعمیرات اساسی این واحد ها پیش از موعد آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرات بزرگ ترین نیروگاه کشور آغاز شد

تعمیرات بزرگ ترین نیروگاه کشور آغاز شد