مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-12اجتماعي

حذف 3700 رشته علمی کاربردی


قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر آمادگی کامل این دانشگاه جهت صدور مجوز در مناطق دارای صنایع بزرگ خبر داد و گفت: با اجرای برنامه آمایش آموزش عالی تعداد 3700 کدرشته دانشگاه تعطیل شد که نیازی در آمایش به آنها نبوده و به جای آن حدود800 .

- قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر آمادگی کامل این دانشگاه جهت صدور مجوز در مناطق دارای صنایع بزرگ خبر داد و گفت: با اجرای برنامه آمایش آموزش عالی تعداد 3700 کدرشته دانشگاه تعطیل شد که نیازی در آمایش به آنها نبوده و به جای آن حدود800 کدرشته باتوجه به نیاز منطقه و اقبال عمومی اضافه و 125 برنامه جدید درسی نوشته شد.

دکتر اصغر کشت کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این نشست با تاکید بر اینکه این دانشگاه آمادگی کامل جهت صدور مجوز در مناطق دارای صنایع بزرگ را دارد، افزود: مجوز راه اندازی و تاسیس مراکز آموزش علمی کاربردی باتوجه به نیاز منطقه برای واحدهای صنایع بزرگ که دارای استانداردهای مورد نظر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری باشند صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: در استان هرمزگان مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت نظم آفرینان صنعت سهند وجود دارد که باتوجه به سند آمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 3700 رشته علمی کاربردی

حذف 3700 رشته علمی کاربردی