مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 18:402023-11-17سياسي

نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی در گرداب غزه گرفتار خواهد شد


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ماشین جنگی رژیم صهیونیستی نه می توانند پیش بروند نه روی عقب نشینی دارند، گفت: ارتش رژیم صهیونیستی در گردابی که جبهه مقاومت در غزه ایجاد کرده اند گرفتار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی  امروز در آیین شب غزه در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: ارتشی که طی 6 روز توانست کشورهای عربی را شکست دهد بیش از یکماه است در برابر گروه های مقاومت در غزه گرفتار شده است.

وی با اشاره به اظهارات مقامات جبهه مقاومت که نبرد ما تازه شروع شده است گفت: ارتش اسراییل با 600 تانک مرکاوا وارد غزه شده اما در برابر عملیات های پی در پی گردان های قسام زمین گیر شده است.

 تقویت جبهه مقاومت محصول تفکرات حاج قاسم است تاج الدینی تقویت جبهه مقاومت را محصول تفکرات حاج قاسم خواند و افزود: گردان های قسام پرورش یافته تفکرات سردار حاج قاسم سلیمانی هستند و امروز کارکرد خود را نمایان می کنند.

وی با بیان اینکه در میان سانسور شدید رسانه های وابسته به جبهه استکبار، جبهه مقاومت هر شب چندین تانک و ماشین جنگی اسراییل را در خیابان های غزه شکار می کنند، افزود: ماشین جنگی رژیم صهیونیستی نه می توانند پیش بروند نه روی عقب نشینی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی در گرداب غزه گرفتار خواهد شد

نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی در گرداب غزه گرفتار خواهد شد