مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-01اقتصادي

اتاق بازرگانی ایلام نقش آفرینی بهتری داشته باشد


استاندار ایلام با بیان اینکه مرز مهران با وجود 12 مرز زمینی، مقام اول بخش صادرات را آن خود کرده است، گفت:اتاق بازرگانی استان باید نقش واقعی خود را ایفا کند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه مرز مهران با وجود 12 مرز زمینی، مقام اول بخش صادرات را آن خود کرده است، گفت:اتاق بازرگانی استان باید نقش واقعی خود را ایفا کند.

دکتر حسن بهرام نیا امروز چهارشنبه 10 آبان ماه در شصت و سومین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام اظهار کرد: استان ایلام از ظرفیت های خوبی در حوزه صادرات، تولید و تجارت برخوردار است که در مقایسه با سایر استان های کشور علیرغم محدودیت جغرافیایی، منابع صنعتی و تجاری و معدنی اما در این حوزه به خوبی نقش آفرینی می کند.

وی گفت: استان ایلام با وجود 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و وجود مرزهای زمینی توانسته به موفقیت هایی هم دست پیدا کند، به طوری که مرز مهران با وجود 12 مرز زمینی، مقام اول بخش صادرات را آن خود کرده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: این موفقیت ها نشان می دهد که ظرفیت های بالقوه ای در استان ایلام وجود دارد که باید در جهت ارتقا این ظرفیت ها در راستای اشتغال، درآمدزایی و رونق اقتصادی استان بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی ایلام نقش آفرینی بهتری داشته باشد

اتاق بازرگانی ایلام نقش آفرینی بهتری داشته باشد