مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:052023-10-30اقتصادي

آیا در هتل سازی های بی رویه مشهد به منابع آبی محدود توجه می شود؟


اصطلاحی داریم به نام شهرهای حساس به آب، که در حال حاضر نیز ظاهرا شهر مشهد جزء شهرهای حساس به آب کشور در نظر گرفته می شود، با این وجود ساخت هتل ها و افزایش ظرفیت با چه تضمینی در حال افزایش است و آیا مسئولان امر در سال های بعد قادر به تأمین آب با قیمت اقتصادی .

- اصطلاحی داریم به نام شهرهای حساس به آب، که در حال حاضر نیز ظاهرا شهر مشهد جزء شهرهای حساس به آب کشور در نظر گرفته می شود، با این وجود ساخت هتل ها و افزایش ظرفیت با چه تضمینی در حال افزایش است و آیا مسئولان امر در سال های بعد قادر به تأمین آب با قیمت اقتصادی برای این هتل های رو به افزایش در این شهر خواهند بود؟ رییس کرسی یونسکو در بازیافت آب نسبت به ساخت بی رویه هتل ها در مشهد و عدم توجه به کمبود منابع آبی موجود، هشدار داد.

  پرفسور محمد حسین صراف زاده در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در استان خراسان رضوی از یک طرف با کمبود منابع آبی مواجه هستیم و از طرفی هم جمعیت مقیم شهری و هم جمعیت مسافری که وارد مشهد می شوند هر ساله در حال افزایش است.

بنابراین بحث آب در شهر مشهد باید با اهتمام بیشتری مورد توجه قرار بگیرد و تمام سیاست های توسعه شهری باید مبتنی بر آب باشد.

  وی افزود: در بحث آب دو مقوله داریم یکی بحث کیفیت آب و دیگری بحث کمیت آب که در بحث کمیت آب یکی از استان هایی که عمدتا وابس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا در هتل سازی های بی رویه مشهد به منابع آبی محدود توجه می شود؟

آیا در هتل سازی های بی رویه مشهد به منابع آبی محدود توجه می شود؟